hejsan alla fina läsare, nu har jag en ny blogg adress

den här bloggen har tråkigt nog gett upp livet, vart tvungen att göra en helt ny för att få till menyn,
vilken design jag än prövade så var menyn alltid knäpp. fattar inte men nu har jag i alla fall en ny
blogg sida. 

Kommer skriva om exakt samma saker, allt är desamma skillnaden är endast blogg adressen.
För er som följer den här bloggen via bloglovin kan klicka på ikonen nedan för att börja följa den nya också.

Kommer så småning om kanske ta bort den här bloggen, men inte en på ett tag, ska se till att ni alla
får reda på att jag bytt innan så ni kan fortsätta följa mig.

den nya bloggen hittar ni här!

http://ntheresee.blogg.se
bloglovin


studentens lyckliga dagar

grattis på studenten!:D



jävla blogg asså

får något fel, min meny vill inte alls samarbeta längre..
har till och med bytt design för att det skulle funka? men nä..
less jag blir-.-



det blir aldrig så kallt i din säng som i hjärtat hos mig




ny design!

Har suttit och slitit bra länge nu för att få till den nya designen eftersom att
den andra fucka upp sig totalt! Menyn hade hoppat fel och gick inte att ändra tillbaka så var
tvungen att göra om allt..

Så vad tycker ni?
finare nu eller var det bättre förut?






Lika kul varje gång

När jag kom hem idag såg jag att jag vunnit i dagens blogg hos en tjej,
sånt är lika kul varje gång!:')




Förlåt för dåligt bloggande

Kom precis hem efter två dagars arbete på motor mässan, har stått och grillat hamburgare
8 timmar i sträck, ni anar inte hur mycket brandrök jag luktar nu, haha! första prio, ta en dusch!

Ska försöka plugga lite sen ikväll, inte alls länge kvar nu!
underbart.

bild från google.



people always leave

Ready for school.





Hallå varför har det blivit såhär?

Är det bara min data som laggar eller ser det ut så här för er med?
Min Meny spalt har åkt ner längst ner på bloggen, hur kom den dit liksom?
vad ska jag göra, ser ju helt stört ut!

säg till om det ser likadant ut för er också!



Stewie Griffin

nu ska ni få se något riktigt häftigt mina vänner!
här är mitt tryck som jag gjorde på min målarrock, fint va?:')



Blir en seeeen kväll ikväll

Ska snart åka ut till banan och spela 18 hål, så jag kommer hem runt 11 ungefär.
Så blir lite klen uppdatering idag, får se om jag hinner när jag kommer hem för
har ganska mycket att plugga också..

just nu spö regnar det så känns inte så himla as kul att spela nu, men får väl hålla ut!:)



behöver allas åsikter

Efter alla dessa reklamer på tv så funderar på att köpa New proactiv,
känner ingen som använder det men jag tror att det är bra.
eller vad tror ni? känner ni någon som använder det? eller använder du det själv?
skulle vara hur bra som helst om jag fick några små tips om vad ni tycker och tror
innan jag köper!





Vinnare i dagens blogg

Har nu etsett dagens vinnare, tycker att det är kul att ni anmäler er och villa vara med!
keep it up kära läsare.

För dig som inte vann eller inte anmälde dig till den här omgången, kan du anmäla dig nu på en gång
till morgondagens tävling. kommentera jag är med eller liknande så är du med och tävlar om fler
läsare till din sida!
Good luck!:)

(klicka på bilden för att komma till vinnarens blogg)


Tisdags mys!

slängde ihop en kladdis till desperata ikväll! tänkte ha lite tisdags mys,
aldrig fel eller hur?:)



Bruno mars

Vilken stjärna han är!
den här videon är ju helt underbar



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!